sâmbătă, 25 iunie 2011

Oare singurul?

 Cand vine vorba de muzica sunt oare singurul care crede ca muzica scoasa de aceste anomalii numiti "artisti" este un rahat?

 Frate sunt oare singurul nebun? Stiu acuma c-o sa-mi sariti in cap ca gusturile nu se discuta dar cifrele nu mint... Uitati-va pe Youtube putin la videoclipurile lui Justin Bieber si Rebeca Black. N-au un floc adunat dar apar in masini, cluburi, iar ceea ce-i mai rau e ca versurile sunt ingrozitoare!
  Muzica "cool" din era noastra e un CACAT! Ma uit in jur si tot ce vad e o gloata de wannabe, o gloata de hipsteri, punkisti si rockeri conformisti caracterizati dupa criteriile celor din jur, denumiti si stereotipizati de toti nevertebratii care fac prejudecati dupa aparente, dupa imaginea tipica a celor care o imbraca. Oare nimeni nu vrea sa aspire spre ceva mai bun? NIMENI?
 Stau si ma gandesc uneori, compar copilaria mea de pana la varsta de 8/9 ani cu cea a generatiilor ce urmeaza sa intre in salile de clasa a liceelor. E DEZASTRU! Inca-mi aduc aminte cand trebuia sa ma duc pana la usa sa-l scot pe X afara, sau cum ne jucam sticluta, frunza si tot felul de joculete uitate de lume de pe vremea cand eram mic pici. Acuma vad copii de clasa a patra cu iPhone 4, pizde la 14 ani mai tarfe decat tarfele de pe centura si specia barbatului denaturandu-se din ce in ce mai rau intr-o specie de pizda grasa fara sani si cu pula nefunctionabila care dau petreceri de CS distrandu-se DOAR la calculator.
 Genul asta de rahaturi imi provoaca scarba si-mi face sa-mi fie mila pentru oamenii prosti fara opinii, oamenilor care le place gloata si le place sa fie condusi de un grasan cu bani care se asfixiaza erotic cand o da pe laba. E intradevar trist. Imi este mila pentru rasa noastra deoarece sunt scarbit de cata prostie este in jurul nostru. Atatia oameni facand bani pe urma prostiei gloatei... Atatia artisti insuportabili gen Justin Bieber si mai ales raperasii astia gen Wiz Kalifa, Miki Minaj si regele omnipotent al rapulul din zilele noastre,  Lil' Wayne, care se dau mari cu cate pizde au futut ei, cate kile de iarba au ei, ce avere au facut ei... pe spinarea voastra... ce masini au, etc... Atat de multi artisti profitand de prostia omeneasca au ajuns mari oameni... So sad... Si doar ca un bonus va voi afisa o formula magica.

 Formula perfecta pentru o cariera de succes in muzica in zilele noastre: 

  1. Fii negru si plin de tatuaje sau o pizda cu curu si tatele supradimensionate.
  2. Fa versuri despre cum si cata iarba fumezi in fiecare zii, despre cat de buna esti tu *doar in cazul pizdelor*, ce petreceri dai tu si cat de mare e averea ta.
  3. Profit.



SAU(pentru copii):

  1. Trage-ti o freza de emokid.
  2. Pune un negru de mai sus sa cante in videoclip alaturi de tine. *un videoclip fara un negru nu v-a avea succes*
  3. Angajeaza pe cineva sa-ti faca versurile despre dragostea adolescentiva pentru ca esti prea incapabil.
  4. Auto Tune.
  5. Profit.

When stupidity won't take a day off...
P.S: Nu sunt rasist, doar fac misto de negrii astia la fel de mult cum fac misto si de Justin Bieber si oricare alt artist penibil contemporan. A se trata ca atare.
Untill next time,
Think green.

Un comentariu:

  1. mai prinzator de pokemoniiii nu te-am mai zarit de ceva vreme in real si vad acum ca nu ti-AI mai facut prezenta nici in virtual..
    ma uitam prin comentarii,am vazut ,,piticot" si mi-am amintit..
    :D plus mc-ul de zilele trecute.

    RăspundețiȘtergere