duminică, 29 mai 2011

Rest In Piece

RIP Strabunicule...


 Ii faina vremea in ultimul timp. Chiar imi place cum e afara acum, imi place cum se traieste acuma... si-anume doar in tricou si hanorac, cu seri racoroase si lume multa. Lume de calitate.
 Simt ca insfarsit traiesc in ultima vreme... In primul rand... mi-a murit strabunicul. Regret doar ca ultima oara cand am fost la tara stiind ca e bolnav rau nu am avut curajul sa ma duc sa-l vad stand in pat neajutorat asteptand cu nerabdare doar moartea.
 Strabunicul meu a fost veteran de razboi. El se ducea pe campul de lupta isi imbarca camarazii fie morti, fie pe jumatate vii intr-un ARO(daca stiti la ce modele ma refer)... Rasplatit a fost pentru aceste fapte cu o pensie de cacat, care se ducea pe medicamente, si-o poveste pe care o voi tine minte toata viata. Someone once said: "Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway." 
 Pe moment cand am fost anuntat ca a murit n-am avut nici un fel de reactie, mintea mea s-a tinut ocupata din a aprofunda acest subiect. Moartea strabunicului meu a reprezentat mai mult un wake-up call pentru mine. Inceput am sa observ mai multe despre mine si despre cei din jurul meu, iar cum imi place mie sa zic... shit just got real. Nu trece zii fara sa va aud pe cineva cat de prost o duce. Si cu toate astea nu faceti nimic sa va schimbati! Faceti exact ce-ati facut ieri si aveti aceleasi texte! Si  nu sunt singurul! Pun pariu ca fiecare dintre voi auziti pe cineva care sa se planga de ceva in fiecare zii. Bucurati-va frate pentru orice ati obtine, pentru orice-aveti si aspirati la ceva mai bun pentru voi, pentru ca cu totii putem face orice. Cere si ti se va da!
 Nici nu inteleg de ce scriu aceste randuri pentru ca pe voi nici nu va intereseaza iar in zece minute maxim uitati aceste randuri. Nu va cunosc pe voi, cititorul, in mod direct. Cititi ce vreti, retineti si de asemenea pastrati pentru voi ce vreti caci nu va voi cere niciodata nimic la schimb deoarece o fac pentru mine.
 Nu-mi place sa ma laud, nu-mi place sa va zic ce fac, nu-mi place sa va ajut sa iesiti din cacatul prin care innotati... dar imi place sa castig al dracului de mult. Viata-i dura. Descurca-te! 
 Poate ca multi ati uitat de mine de cand n-am mai scris, poate ca multora dintre voi vi s-a schimbat parerea despre mine si nu va mai place, orice-ar fi... vreau sa stiti doar atat: Fii om cu mine si voi fii om cu tine.


Untill next time,
Think green

Un comentariu: